Taalbouw 

Klantreacties

Niks fijner dan een blije klant.

Houdt Taalbouw van opscheppen? Nee, want opscheppen is goedkoop.

Houdt Taalbouw van complimenten? Zeker, want complimenten heb je verdiend.

Hier enkele reacties van klanten.

Taai en complex

“Complimenten. Ik weet dat dit een ongelooflijk taaie en complexe klus was en er ligt nu uiteindelijk een document dat de best mogelijke vertaling vormt en een inspirerend stuk is.”

 

Kristel Baele, voorzitter CvB Erasmus Universiteit Rotterdam, over de nota Strategie 2024

Rots in de branding

“Jij bent mijn rots in de branding van de woordenzee. Mijn specialist in teksten en communicatiestrategie en mijn grote tekstuele steun en toeverlaat. Steeds opnieuw mag ik naar je toekomen en je hebt altijd goede raad. Webteksten, SEO-teksten, flyers, folders, brochures en offertes… het maakt niet uit. Jij kunt het.”

 

Eddy Ramos, directeur ER Diensten, over adviezen en diverse producties

Zeer krachtige teksten

“Super tevreden. Dit had ik nooit zelf kunnen verzinnen. Als commercieel bedrijf met een aantal unieke (ludieke) trainingen blijft het een 'uitdaging' om ons enthousiasme te vertalen in goede teksten op Social Media of email marketing acties. Na een intake gesprek was het voor Robbert - kennelijk - het spreekwoordelijke 'fluitje van een cent' om het te vertalen in zeer krachtige teksten. Werkelijk dag-en-nacht bereikbaar, erg prettig werken!”

 

Maurice Reijmer, directeur Quality Mentor, over wervende emails

Andere aanpak

“Dit schoolplan was hard werken en het was het waard! Normaal borduur je voort op het vorige schoolplan. Dit keer wilden we echt iets nieuws. Dat vergde een andere aanpak, met interviews van kennishouders, brainstorms, hogedruk-directiesessies, een waardenonderzoek onder leerlingen, ouders en docenten. Robbert van Taalbouw heeft, ook als het proces taai werd, steeds het overzicht bewaard en de moed erin gehouden. Het resultaat is een heel mooi schoolplan waar ook de MR zich in kon vinden. Toegankelijk verwoord en prachtig vormgegeven. We weten met z’n allen waar we staan en hoe wij het bedoeld hebben.”

 

Jacqueline Bevaart, Algemeen directeur Penta scholengroep (7 scholen voortgezet onderwijs)

Samen met Trusted Partners L5 (vormgeving) en MarktCheck (onderzoek)

Een keer ervaren

“Hadden wij van FWa Drukwerk toch een gekke vraag: geef onze intro tekst van de offertes wat meer S*X. Want verkopen is de kunst van het verleiden en dan moet je ook werkelijk alle registers open trekken. Als een bezetene is Robbert met zijn creatieve brein bezig gegaan. Je moet het eigenlijk een keer ervaren want dan weet je het: Taalbouw, voor verrekt lekkere tekst.”

 

Raymond Wensing, directeur FWa Drukwerk

 

 

Maak kennis met Taalbouw!

Concept L5 communicatie | Fotografie Asha Gaalman